طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
شركت سئو مهام - آنتي اسكالانت آبين abin.ir
نويسندگان
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 8
همه : 0
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

 

در اين مقاله قصد داريم نحوه فعاليت موتور جستجوگر گوگل در سئو  را به صورت كامل شرح دهيم تا بتوانيد با در نظر گرفتن برخي قوانين و معيارهايي كه در عملكرد گوگل اصولي و حائز اهميت هستند، به جايگاه مناسبي در موتورهاي جستجو برسيد، پس در ادامه همراه ما باشيد...

سال 2016 يك سال لرزه اي براي موتورهاي جستجو بخصوص گوگل بود، گوگل در اين سال به طرز چشمگيري قوانين و الگوريتم هاي موتور جستجوي خود را تغيير داد و قوانين سخت گيرانه تري را وضع كرد. اين تغييرات به طوري بود كه اگر شما در گذشته صاحب يك وب سايت بوديد و با روش هاي قبلي سئوي گوگل در حال افزايش اعبتار سايتتان بوديد، به راحتي مي توانستيد از كليه نتايج گوگل حذف شويد و بسياري از امتيازهاي خود را از دست بدهيد.

و يا بالعكس اگر شما داراي وب سايتي بوديد كه در گذشته اعتبار خاصي نداشتيد با به روزرساني الگوريتم هاي سئو سايت گوگل به راحتي مي توانستيد در نتايج بالا قرار بگيريد. 

 تغيير روش هاي گوگل درباره سئو چيز جديدي نيست و نمي توان با آنها مقابله كرد، اگر قرار باشد كه به صورت اصولي و پر قدرت در صفحات ابتدايي گوگل نمايش داده شويد بايد با تغييرات گوگل تغيير كنيد. البته ناگفته نماند تمام تغييراتي كه در سئو صورت مي گيرد به منزله ي اين است كه گوگل مي خواهد تمامي كاربران را در مسير درست قرار دهد و اين يعني هوشمندي گوگل و بهينه سازي زمان براي كاربران، در راه رسيدن به اهداف خودشان در وب. 

اگر شما سايت خودتان را همگام با موتورهاي جستجو از نظر سئو و بهينه سازي به روز رساني نكرده ايد، در معرض واكنش هاي بد مشتريان خود قرار مي گيريد و شهرت و اعتبار شما مي تواند به راحتي براي هميشه از بين برود. 

اگر براي رقابت در دنياي وب برنامه ريزي كرده ايد، بايد بدانيد براي موفق شدن فقط نياز نيست كه سايت داشته باشيد و بر روي سئو و بهينه سازي آن فعاليت كنيد، مهم اين است كه بتوانيد روند تعامل با مشتريان خود را در نظر بگيريد و براي رقابت با رقيبان از اين فرصت استفاده كنيد. 

مقالات پيشنهادي: چگونه سايت بسازيم؟

در سال گذشته چه تغييراتي در روند سئو به وجود آمده بود؟

?

شايد مهمترين تغييراتي كه در سال گذشته توسط گوگل براي موتور جستجوي خود ارائه شد، عبارتند از: 

1- موبايل فرست (Mobile First) بودن سايت 

2- استفاده از پروتكل HTTP/2 

3- استفاده از AMP

كه مي توانيد با بهره گيري از هركدام آنها در بحث سئو و بهينه سازي سايت خود تاثيرات مثبي را شاهد باشيد. 

اما اين كل ماجرا نيست، حالا كه شما با 3 مورد از تغييرات گوگل آشنا شده ايد، بايد اين نكته را نيز بدانيد در زمان بررسي الگوريتم هاي گوگل بود كه بحث تبليغات هاي مزاحم پاپ آپ (Pop Up) مطرح شد و از طرف گوگل اين نوع تبليغات به كل رد شد و آنرا در ليست تبليغات اسپم خود قرار داد. با اين حال الگوريتم هاي گوگل روز به روز قوي تر شدند تا بتوانند محتواي توليد شده توسط وبمسترها و كاربران را درك كنند.

گوگل در تلاش است كه بتواند محتواهايي كه توسط سايت هاي زرد (سايت هاي بي هدف و اسپم) توليد مي شود را در وب كنترل كند و زماني كه كاربران در جستجوي تارگت خاصي هستند، اين سايت ها باعث سردرگمي آنها نشود و بتوانند به راحتي از سايت هاي معتبر و مرتبط با كوئري مورد نظر خود استفاده كنند. 

اين موضوع شايد به نظر ساده برسد اما پيچيدگي خاصي براي طراحان و برنامه نويسان وب دارد كه در ادامه به آنها خواهيم پرداخت.در اين مقاله ما به بررسي عملكرد گوگل مي پردازيم و نگاه سطحي نخواهيم داشت، در واقع قرار است به اين مضمون دست پيدا كنيم كه گوگل چگونه كار مي كند و نحوه تسلط بر آن چگونه است؟ 

1- ساخت سايت براي تلفن همراه

?

بيايد با مهمترين ويژگي كه براي گوگل در سال 2017 ايجاد شده است شروع كنيم، نحوه جستجوي كاربران گوگل در سال هاي گذشته تغيير كرده است و جستجوهايي كه از دستگاه هاي تلفن همراه مانند تلفن هاي هوشمند و تبلت ها انجام مي شود توانسته است از روش هاي سنتي دسكتاپ (Desktop) پيشي بگيرد.

گوگل در نوامبر سال 2016 به اين نتيجه رسيد كه موبايل فرست Mobile First را معرفي كند. با معرفي موبايل فرست Mobile First و بررسي نتايج به دست آمده از آزمايش ها، گوگل آنرا در ليست فاكتورهاي سئو قرار داد تا بتواند راحتي را براي كاربران تلفن همراه به ارمغان بياورد. شما بايد همواره استراتژي فعاليت تحت وب خود را به سرعت به سمت موبايل تبديل كنيد و اين امر يك بحث عادي نيست بلكه ضروري است، همانطور كه مي دانيد تلفن همراه يك روند در حال افزايش است و اهميت آن براي حضور آنلاين شما بسيار مهم بوده و نقش بسزايي براي كاربران شما خواهد داشت. 

Paul Tyler - پاول تيلر سرپرست بخش سئو در All Response Media معتقد است كه تلفن همراه اولويت جديدي است كه بايد در سئو و بهينه سازي سايت بر روي آن سرمايه گذاري شود، همچنين او مي گويد كه تلفن همراه تمركز اصلي را در پيش دارد، كه باعث شده است درصد جستجوي زيادي از اكثر نقاط مختلف جهان با تلفن هاي هوشمند و تبلت ها باشد و  اين مسئله باعث شده است تا از كامپيوترهاي دسكتاپ پيشي بگيرند. 

به سادگي داشتن يك سايت پاسخگو نيست، درك اينكه چه چيزي يك تجربه بزرگ و لذت بخش را براي كاربر در موبايل ايجاد مي كند به همان اندازه مهم است. همانطور كه تايلر توضيح مي دهد: با توجه به اينكه بسياري از سازمانها داراي وب سايت هاي Mobile Freindly هستند، هنوز نقش هر دستگاه موبايل در اجراي فرايند خريد و تعامل با كاربران را درك نمي كنند. و در اين موارد داشتن معياري از قبيل UX و تبديل نرخ سايت ضروري به نظر مي رسد. 

اگر سايت شما به درستي براي موبايل بهينه سازي نشده است، كاربران به آن باز نخواهند گشت، وقت آن است كه براي حضور موثرتر در وب با دسترسي آسان به تلفن هاي هوشمند برنامه اي داشته باشيد.

مقالات پيشنهادي: 10 اشتباهي كه با گوگل آناليتيكس انجام مي دهيد!

2- برند خودتان را بسازيد

?

 شبكه هاي اجتماعي (Social Media) بايد بخش مهمي از استراتژي سئو شما را تشكيل دهند. احتمالا تا الان نمي دانستيد كه كسب و كار شما مي تواند حضور پر رنگ تري در بسياري از مكان هايي كه وب سايت هم وجود ندارد، داشته باشد. شما در زمان برندسازي به صفحه فيس بوك، توييتر، لينكدين، اينستاگرام و ... نياز خواهيد داشت. 

زماني كه شما در رسانه هاي اجتماعي فعال باشيد، كاربران شما مي توانند به راحتي شما را جستجو كرده و دنبال كنند و اين به عنوان يك مزيت به حساب مي آيد، زيرا كه بسياري از كاربران شما توانايي برقراري ارتباط با سايت شما را ندارند و از طرفي اگر شما در شبكه هاي اجتماعي كه در بالا ذكر شد فعاليت داشته باشيد مي توانيد روند سئوي خود را پيشرفته تر كنيد و بازخورد هاي بهتري را در گوگل شاهد باشيد. 

ساختن نام تجاري شما با روش Off Page SEO(سئو خارج صفحه) شناخته مي شود، On Page SEO سئو داخلي سايت است كه بر اصول و  پايه ي سايت شماست.

مانند: متاديتا ها، زمان بارگزاري سايت ،تگ هاي CSS.

در حالي در سئو خارج صفحه چيزهايي است كه براي سايت شما اتفاق مي افتد. سئو خارج صفحه مانند رسانه هاي اجتماعي كه افراد مايل هستند در آنها چيزهايي به اشتراك بگذارند و به دنبال افزايش رتبه بندي صفحات خود در نتايج جستجو هستند، به حساب مي آيد. در واقع سئوي غيرفعال به گوگل كمك مي كند و همچنين باعث مي شود كه كاربران در مورد برند شما فكر كنند و آنرا ترجيح بدهند يا رد كنند. 

مقالات پيشنهادي: واير فريم چيست؟ 

3- سرعت سايت در سئو

?

از استاندارد HTTP/2 جهت افزايش بهينه سازي سايت استفاده كنيد، زيرا گوگل تاكيد زيادي بر سرعت وب سايت شما در سال جاري دارد. همانطور كه مطلع هستيد گوگل در حال ايجاد تجربه هاي متفاوت براي كاربران است كه سرعت يكي از مهمترين فاكتورها براي رقابت در اين عرصه است زيرا اگر سرعت سايت شما پايين باشد باعث مي شود كه كاربران از سايت شما دلسرد شده و وارد سايت رقيبتان شوند و به همين راحتي شما مي توانيد شكست بخوريد. 

اين يكي از تغييرات فني است كه بايد در ساختار سايت خود ايجاد كنيد، همچنين شما مي توانيد در كنار اين تغييرات ديگري را از لحاظ فني ايجاد كنيد.

مانند:

  • ساخت صفحات 404 اختصاصي (404 Page)
  • تغيير مسيرها در صفحات سايت (Redirects)
  • دسترسي ها (permission)
  • و ...

كه مي تواند تاثير دوچنداني در سئو سايت شما داشته باشد. اعمال پروتكل HTTP/2 تاثير مثبتي بر روند سئوي سايت شما خواهد داشت. 

Daniel Stenberg مي گويد: ميزان اطلاعاتي كه براي بارگزاري صفحه اصلي سايت به طور متوسط نياز است 1.9 مگابايت است و بيش از 100 مجوز براي نمايش يك صفحه لازم است. HTTP/1 از سال 1999 هنوز به روز نشده است، منصفانه است كه بگوييم وب سايت ها در سال 2017 متفاوت هستند. 

در اسرع وقت براي ثبت پروتكل HTTP/2 اقدام كنيد و يك قدم نسبت به رقيبانتان به جلو حركت كنيد.

تايلر مي گويد: سرعت سايت مقوله اي است كه گوگل در مورد آن بسيار سختگيرانه عمل مي كند، اين تمركز گوگل بر روي سرعت سايت ها سخت تر نيز خواهد شد.

مقالات پيشنهادي: سايت ساز چيست؟

4- تاثير جستجوي صوتي در سئو 

?

يكي از بزرگترين ترندهاي سال 2016، افزايش جستجوي صوتي در گوگل بود. گوگل، اپل، الكسا، آمازون، سيري و اكو براي كاربراني كه از طريق تلفن همراه به جستجو مي پردازند اين ويژگي را بسيار شفاف استفاده مي كنند و روش خود را به سرعت تغيير داده اند تا يك تجربه لذت بخش و بي دردسري را براي كاربران به ارمغان بياورند. 

كارشناسان سئو بايد در نظر بگيرند كه اين موضوع بسيار مهم و حياتي است و روزانه در حال رشد و افزايش محبوبيت است. پس بايد به اين مقوله اهميت ويژه اي بدهند تا بتواند فيدبك هاي مناسبي از طرف گوگل را بگيرند. 

بسياري از كارشناسان و منتقدان مي گويند كه تا سال 2020، 50 درصد جستجوها به وسيله صدا(جستجوي صوتي) خواهد بود، و اين موضوع مي تواند به عنوان يك اصل اساسي براي جستجوگرها وجود داشته باشد. 

كاربران قطعا با صداي خود به طور متفاوتي به جستجو مي پردازند، با استفاده از جمله هاي بلند تر و زبان طبيعي. و اين درست است كه تصور كنيد موتورهاي جستجو به صورت صوتي درخواست ها را در كسري از ثانيه و بر اساس كلمات كليدي بيان شده اجرا خواهند كرد. 

نيل پاتل، يكي از بنيان گذاران Crazy Egg مي گويد: جستجو توسط صدا نسبتا ساده و بصري است و به نظرم بسيار بهينه تر است، من مي دانم كه اين روش از روبات هاي قديمي گرفته شده است. با شرايط حال حاضر مي توان گفت كه با پيدايش اين نوع تكنولوژي ها مي توان آينده را پيش بيني كرد. 

5- بك لينك ها 

?

بك لينك ها (Backlink)، لينك هايي هستند كه به وب سايت شما هدايت مي شوند و توسط موتورهاي جستجو به عنوان نشانه اي از محبوبيت و اهميت سايت شما مورد استفاده قرار مي گيرند. هيچ چيز جديدي در دنياي جستجوگرها وجود ندارد براي اينكه بتواند درصد اعتبار شما را در نتايج نشان دهد، اما اين يك راه عالي براي افزايش رتبه بندي و افزايش محبوبيت شما در نتايج جستجوگرهاي اينترنتي است. 

 در لينك سازي تكنيك هاي بسياري وجود دارد كه مي توانيد از آنها براي روند ساخت لينك خود استفاده كنيد و اعتبار سايت خودتان را افزايش دهيد اما بايد در نظر داشته باشيد كه به صورت غير طبيعي وارد لينك سازي نشويد، يعني از بك لينك هاي آماده و بي كيفيت استفاده نكنيد. 

لينك سازي هم بخشي از الگوريتم گوگل است، اما ناراحت كننده است كه بسياري از افراد فقط متعقد هستند كه سئو در لينك سازي خلاصه مي شود و قصد دارند تعداد زيادي ليك به سمت سايت خود هدايت كنند اما اين نكته را بخوبي نمي دانند كه لينك هاي اين چنيني تاثيري در رتبه آنها نمي تواند داشته باشد. اين لينك ها در آينده اي كه گوگل تصميم به ارتقاء و به روز رساني الگوريتم خود بكند اسپم شناخته شده و سايت شما يكي از سايت هاي زردي است كه از روش هاي غير طبيعي براي بالا آمدن در نتايج گوگل استفاده كرده است. 

اما درك كلي از لينك سازي براي اين است كه بتوانيد با ايجاد لينك ها روش بازاريابي اينترنتي خود را گسترش دهيد و كانال هاي خوبي را بيابيد تا به هم مرتبط باشند و هم هدفمند، كه باعث شود سريعا كسب و كار خود را معرفي كرده و وارد عرصه رقابت شويد، در عوض شما نيازي به لينك سازي نخواهيد داشت چون اگر شما به صورت اصولي كار كنيد و بتوانيد با استفاده از روش هايي مثل روابط عمومي و تبادل، كسب و كار خود را معرفي كنيد قطعا لينك هاي با كيفيت و هدفمند خواهيد گرفت و اين در نتيجه براي گوگل موثر است. 

زماني كه شما محتواي خود را در معرض ديد ساير كاربران قرار مي دهيد، يعني در حال تبادل اطلاعات با ساير كاربراني هستيد كه با جستجوي هدفمند به كسب و كار شما رسيده اند، پس در حال ايجاد تعامل هستيد و مي توانيد سيگنال ها و ترافيك هايي را به سمت وب سايت خود هدايت كنيد و اين نوع سيگنال ها از نظر گوگل پاداش خوبي خواهند داشت. 

6- محتوا پادشاه است

?

 اگر سايت شما نيازهاي مخاطبان را برطرف نمي كند، قطعا طراحي خوبي ندارد. بايد بدانيد كه روزهاي پركردن سايت ها با بنرهاي تبليغاتي در ابتداي سايت و توليد محتوا با استفاده از كلمات كليدي پشت سرهم و خاص از بين رفته است زيرا اين روش براي اينكه گوگل بتواند كاربر را به هر طريقي به يك راهنما ارجاع دهد خوب بود اما تجربه كاربري ناخوشايندي داشت.

اين روزها گوگل بسيار هوشمند و هوشمندتر شده است، وقتي گوگل وارد سايتي مي شود اگر ديواري از كلمات كليدي را مشاهده كند كه به صورت پشت سرهم آمده است يا يك محتواي بي كيفيت براي افزايش اعتبار خود درج كرده باشد به سرعت شناسايي كرده و آنرا در ليست اسپم ها قرار مي دهد.بايد دقت داشته باشيد كه يك توليد كننده محتوا در سازمان ها و در ميان وبمستران مي تواند نقش بسزايي داشته باشد. 

مثالي كه در اين ميان مطرح است، شما قطعا زماني كه مجله اي را خريداري مي كنيد در ابتدا چيزي كه نظر شما جلب مي كند متن هاي جذابي است كه كوتاه و با يك رنگ خاص نوشته شده است، سپس به خاطر محتواي داخلش آن را خريداري مي كنيد چون مي دانيد كه مطالب جذاب و جالبي را همراه خود دارد. اما چيزي كه در مجلات به خوبي ديده مي شود اين است كه شما با رگبار كلمات روبه رو نيستيد و مطالب به صورت داستان وار نوشته شده است. و اين براي خوانندگان بسيار جذاب تر و قابل تحمل تر است. 

اگر محتواي شما داراي بنيان قوي نباشد نميتواند نيازهاي كاربران را برطرف كند و اينجاست كه شما از بحث رقابت عقب مي مانيد و ديگر كاربران به سايت شما بر نمي گردند پس سعي كنيد به محتوا دقت كنيد زيرا حرف اصلي درباره كسب و كار شما را محتوا خواهد زد و اين عيب بزرگي است كه يك برند معروف به دنبال افزايش فروش خود باشد اما نتواند بر روي محتوا به خوبي تمركز كند. 

كاربران به دنبال محتواهاي متنوع هستند و دائما در حال جستجو هستند كه بهترين منبع را انتخاب كنند، كاربران بيشتر به محتواهايي علاقه مند هستند كه داراي محتويات چند رسانه اي هستند. زيرا اين نوع محتواها باعث مي شود سريعا به اشتراك گذاشته شود و به جذب و حفظ بازديد كنندگان كمك مي كند. 

7- تجربه كاربري امري مهم در سئو

?

همانطور كه الگوريتم گوگل مرتبا در حال به روزرساني است و پيشرفته تر مي شود، UX هم براي آينده سئو بسيار مهم است. اين پيشرفت ها را موتور جستجوي گوگل براي تمركز بر روي ارائه نتايج مرتبط تر، نه تنها در محتوا، بلكه در تجربه كاربري نيز فعال كرده است. 

كاربران نيازها و تقاضاي بيشتري دارند و فقط محتوا كافي نيست، تايلر مي گويد: محتوا نياز به بارگزاري سريع دارد، طراحي عالي بر روي تمام دستگاه ها، فرمت مناسب، متناسب با هدف كاربر و البته داراي UX عالي است. اگر UX بخشي از استراتژي سئو شما نيست، شما به شدت نياز به گسترش افق هاي ديد خود داريد يا زيرا با رقيبان پيش رو هدف و موقعيت خود را از دست مي دهيد.

ممكن است به شما بگويند كه SEO و UX بخش هاي كاملا متفاوتي از طراحي وب هستند، اما شما مي توانيد احمق باشيد تا اين ازدواج را ناديده بگيريد.  سايت هايي كه از لحاظ SEO و UX بخوبي طراحي شده و فعاليت مي كنند، مي توانند سريعتر به اهداف خود برسند. 

8- ويديو ماركتينگ 

?

به نظر مي رسد ساخت ويديو براي بسياري از افراد مشكل باشد، اما بايد در نظر داشته باشيد كه بسياري از برندهاي بزرگ هم مانند فيسبوك از اشتراك گذاري ساده عكس شروع كردند و سپس به اهميت و ويژگي هاي مثبت ويديو رسيدند و سريعا پلتفرم هاي خودشان را به ويديو ارتقا دادند. اپليكيشن Snap Chat و اينستاگرام هم كه به تازگي قابليت ويديو را در سيستم راه اندازي كرده اند، بخوبي از اين تغيير بازخورد مناسبي دريافت كرده اند و در حال ارتقاء آن هستند. 

اگر دقت كرده باشيد بسياري از وب سايت هاي جديد داراي طراحي هايي هستند كه ويديو در آنها نقش اساسي دارد، آيا راه بهتر از اين هم وجود دارد كه برند خودتان را در صفحه اصلي سايتتان به صورت يك ويديو معرفي كنيد ؟

ويديوها مي توانند به شما كمك كنند كه مخاطب سريعا منظور شما را بفهمد و شما را درك كند، از طرفي مي توانيد برند خودتان را بسيار زيبا و با كيفيت در قلب يك ويديو جاي دهيد تا مخاطب آنرا گوشه ذهنش بسپارد، زيرا اكثر كاربران ويديو را به همين منظور مشاهده مي كنند كه آن سيستم يا برند يا هر چيز ديگري چگونه كار مي كند. 

بازديدكنندگان سايت شما بيشتر به خريد يك محصول يا درك موضوع فعاليت شما از طريق فيلم ها و آموزش هاي گام به گام مي پردازند. اين فيلم ها لزوما نبايد با بالترين كيفيت باشند، اما قطعا ارزش آنرا دارند كه در گوشه اي از سايتتان وجود داشته باشند. زيرا آنها يك راه عالي براي تبديل شدن به يك رسانه ي معتبر، براي برقراري با مخاطبان شما و همچنين افزايش نرخ تبديل سايت شما هستند.

9- سئو فني 

?

اگر از نظر فني بخواهيم بر روي موضوع جستجوگرها بحث كنيم، بايد بدانيم كه موتورهاي جستجوگر از نظر فني در حال حاضر از يك دوره توسعه متفاوتي در حال گذر هستند، چنان كه اين موضوع در چند سال گذشته كم اهميت داشته است. اين موضوع تضمين مي كند كه معماري وب سايت شما با دستورالعمل هاي موتور جستجو ضروري سازگار است و مي تواند بر اساس جستجوي كلمات كليدي فهرست و رتبه بندي شود. 

اخيرا پروژه جديد موتور جستجوي گوگل، Google AMP است اين ممكن است در حال حاضر قابليت هاي محدودي را ارائه كند، اما هدف گوگل از اضافه كردن اين موضوع به چرخش درآوردن، افزايش ترافيك، افزايش كليك از طريق نرخ تبديل  و ... است 

10- چشمانتان را بر روي گوگل باز نگه داريد

اگر مي خواهيد در سئو به روز باشيد و به صورت جهاني كه بسياري از مردم انرا دنبال مي كنند شما هم دنبال كنيد، بايد از گوگل پيروي كنيد. اگر مي خواهيد بدانيد كه عمر گوگل به چه شكل است بايد اين اطمينان را به شما بدهيم كه ديگر گوگل از ميان نخواهد رفت زيرا با حضور ساير موتورهاي جستجو بازهم گوگل در رديف اول قرص ايستاده است و اجازه نمي دهد كه كسي كاربرانش را به سمت نتايج بي هدف هدايت كند. گوگل يك موتور جستجوي دوست داشتني است كه تمامي نيازهاي شما را پوشش خواهد داد بايد همواره با آن دوست بمانيد. 

اما شايد از بعد ديگري بسيار سخت به نظر برسد كه گوگل دائما در حال تغيير در الگوريتم هاي سئو است و ممكن است الگوريتم هاي خود را مرتبا 500 بار در يك سال تغيير دهد. شما بايد همواره از اين تغييرات با خبر باشيد و بدانيد كه وب سايت شما چگونه مي تواند با وجود اين تغييرات به نتايج خوبي دست پيدا كند. تاكتيك هاي سئو كه دو يا سه سال پيش با آنها بسيار كار مي كرديد شايد در سال 2017 كار نكند و اگر تلاش خود را به صورت مستمر براي تجديد نظر در استراتژي ها نگذاريد، پيامدهاي گسترده اي براي كسب و كار خود نمي توانيد داشته باشيد. 

شايد بسياري از شما اين سوال در ذهنتان وجود داشته باشد كه بهترين راه براي شماره يك شدن در سئو گوگل چيست؟

در پاسخ بايد بگوييم كه تجزيه و تحليل و بررسي عملكردها بر روي سايت هاي هدف براي به دست آوردن بينش بيشتر در مورد چگونگي فعاليت هاي شماست كه مي تواند براي شما مفيد واقع شود. همانطور كه تايلر نيز مي گويد:تست در زمان اجرا، كليدي است براي تسلط بر مهارت خودتان، مخاطبان و استراتژي هايتان،  زيرا همه اين موارد در طول زمان تغيير مي كند و اگر شما نتوانيد آنها را بخوبي ياد بگيريد رقبايتان آنها را ياد گرفته و استفاده خواهند كرد.  دنياي جستجوگرها به سرعت در حال تغيير است مطمئن شويد كه از پس آنها بر خواهيد آمد. 

منبع: ويرگول

امتیاز:
بازدید: 107
برچسب:
:
[ 1397/1/18  ] [ ۱۰ ] [ nopardazco ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
امکانات وب
گوگل پارس